Szűrésen való részvételét ingyenes sportolási lehetőséggel szeretnénk jutalmazni. Keresse fel partnerünket és ismerkedjen meg a mozgás felszabadító erejével.



Ravasz Édua
Okleveles sportedző, Pilates oktató
Szerződött partnerünk

Kisgyermek korom óta része az életemnek a mozgás, fő motiváló erőm Édesapám volt, aki szintén edző. Különböző sportokban is kipróbáltam magam, mire a sporttánc világában kötöttem ki, amit évekig versenyszerűen űztem. Nem volt kérdés, hogy a továbbtanulás mellett az edzői pályámat is elindítom, így a közgazdász diploma mellett a sportedzői képesítést is megszereztem. 2009 óta foglalkozom gyerekek sporttánc oktatásával. Az évek múlásával úgy éreztem, más irányba is szívesen fejlődnék, így a már évek óta gyakorlott és szeretett Pilates-módszert szemeltem ki, majd végeztem el 2018 tavaszán az oktatói képzést. Célom, hogy még több emberrel szerettessem meg a mozgást, váljon a mindennapjaik elengedhetetlen részévé, így lett a mottóm: "Sportosan. Együtt. Egészségesen." /Mooniversum/


Piliscsaba
Hétfő
18:00 - 19:00
Pilates
Piliscsaba, Fő út 2/A Iosephinum épülete
19:00 - 20:00
Pilates
Piliscsaba, Fő út 2/A Iosephinum épülete
Kedd
17:30 - 18:30
HIIT Workout
Piliscsaba, Szent István út 54. (Summa Vitae tornaszobája)
Szerda
18:00 - 19:00
Pilates
Piliscsaba, Fő út 2/A Iosephinum épülete
19:00 - 20:00
Pilates
Piliscsaba, Fő út 2/A Iosephinum épülete
Csütörtök
18:00 - 19:00
HIIT Workout
Piliscsaba, Fő út 2/A Iosephinum épülete
19:00 - 20:00
Pilates
Piliscsaba, Fő út 2/A Iosephinum épülete

Pilisjászfalu
Szerda
 8:30 - 9:30
Pilates
Pilisjászfalu, Bécsi út 33. (általános iskola díszterme)

Dorog
Kedd
19:15 - 20:15
Pilates
Dorog, Mária utca 10. (FITTLEX, a Postával szemben)

Piliscsév
Csütörtök
 8:30 -  9:30
Pilates
Piliscsév, Iskola utca 1-3 (Álatlános iskola tornaszoba)

Kapcsolat
Mobil
+36204950744
Hívható: hétfőtől péntekig 8-20 óráig
Email
mooniversum@gmail.com

További információk és a pontos helyszínek adatai a megadott elérhetőségeken. Az edzések meghatározott minimum létszám esetén indulnak! Minden órára előzetes bejelentkezés szükséges a megadott telefonszámon, vagy e-mailben!



Pilates

A Pilates módszer egy komplex mozgásforma, mely meghatározott légzés mellett egyszerre fejleszti az erőt, rugalmasságot, koordinációt és koncentrációt. A legnagyobb hangsúlyt a gerincet stabilizáló izmokra fekteti, de emellett átmozgatja az egész testet. Joseph Pilates alkotta meg ezt a módszert, amit Ő "Contrology"-nak (=kontroll) nevezett és széleskörű tanulmányainak, gyakorlati tapasztalatainak köszönhetően több mozgásformából ötvözött, így azt is mondhatjuk, hogy a "nyugati" világ anatómiai ismereteit a "keleti" világ mozgáskultúrájának egyes eszközeivel vegyítette. Motivációja a sport iránt születésétől fogva adott volt, mivel angolkórban, asztmában és ízületi fájdalmakban szenvedett és ezeket tudatosan kívánta legyőzni. Az eltökéltségének és a sok mozgásnak köszönhetően már fiatal korában egészséges testfelépítéssel rendelkezett, 14 évesen anatómiai rajzokhoz állt modellt.

Módszerét 30-as éveiben fejlesztette ki és kezdetekben az I. Világháborúban megsérült katonák rehabilitációjaként alkalmazta nagy sikerrel. Úgy vélte Pilates, hogy az ember olyan idős, amilyennek a hátgerincét érzi, ha rugalmas és erős, akkor fiatalnak hat, ha pedig merev és mozdíthatatlan, akkor öregnek. A program nyújtó és erősítő gyakorlatokból áll, a test edzettségét fokozzák. Nemtől, kortól és edzettségi szinttől függetlenül végezhetőek a gyakorlatok, mivel felépítésük a lépcsőzetesség elvét követik. A Pilates-módszer egyszerre edzi a testet és a szellemet!

Pilates FOR MEN: Ahogy korábban is írtam, a módszer nemtől és kortól függetlenül ajánlott, viszont a gyakorlati tapasztalataim alapján úgy gondolom, külön csoport működhetne férfiak számára.




HIIT WORKOUT - High Intensity Interval Training

High Intensity Intervall Training, vagyis magyarul: magas intenzitású intervallum edzés. A fordítás is elárulja, hogy egy intenzív, nagy erőkifejtést igénylő módszerről van szó. Az intervallum pedig azt jelenti, hogy meghatározott időegység alatt kell az adott gyakorlatot magas intenzitással végezni, majd szintén adott idejű pihenőszakasz következik és ezek váltják egymást. A nagy erőkifejtés miatt ez a módszer megterheli a szervezetet, így csak egészségesen szabad nekifogni, szükség esetén orvosi konzultációt követően. Természetesen a fokozatosság elvét itt is lehet és kell is követni, a csoportos órák minden esetben átgondolt felkészülést követelnek edzői részről és egyénenként akár el is térhetnek az egyes gyakorlatok. Eszközökkel színesebbé tehető, de saját testsúlyos verzióban is tökéletesen hatékony. Eltérő, hogy az adott órán köredzést, vagy más módszert alkalmazok.


Hasznos oldalak


"Generációk szűrése a piliscsabai és jászfalusi lakosság egészségéért"

A "Három generációval az egészségért program" -nak köszönhetően a szűréseken való részvétel után szolgáltatásainkat díjmentesen veheted igénybe. Gyere el Te is csatlakozz hozzánk, mert mindenkinek joga van a testi és lelki egészséghez.